maandag 8 november 2010

Gooooooooooedemorgen!!!

In eerste instantie was het de bedoeling op tijd op gang te komen vanochtend en richting Utrecht te gaan, maar eerst moest er nog getankt worden...

Op zich geen probleem zou je denken...was het ook niet, totdat ik de auto uitzette, de sleutel eruit haalde en kennelijk onbewust een toverspreuk van Harry Potter had onthouden uit deel I of II (kids zaten de dvd's te kijken het hele weekend) en "poefffff"....weg sleutel.....de sleutelhanger had ik nog wel, dat was het rare....

Na gestresst rond te hebben gekeken IN en ONDER de auto, de vele vage blikken van omstanders vermijdend, werd me duidelijk dat het beter was gewoon te gaan tanken, daar had ik de sleutel tenslotte niet voor nodig, en daarna maar te kijken wat te doen....

Zo gezegd, getankt, betaald en gedaan....vervolgens een bereidwillige vrachtwagenchauffeur van zijn eerste bakkie weggetrokken om mee te helpen zoeken, maar het belangrijkste was natuurlijk... de auto moest aan de kant...het was duidelijk dat de rest van Veenendaal ook nog wilde tanken op deze geweldige maandagochtend....

Auto aan de kant, de inspectie van de auto was in volle gang....wat een gezeik zeg "HEB IK WEER" en het beloofde zo'n goed begin van de week te worden.....aaaarrrrgggghhhhh.

We hadden de moed al bijna opgegeven na ongeveer alles onderste boven te hebben gehaald...volgens mij was de beste man al van plan de stoelen eruit te slopen, toen hij ook nog zei "zul je zien, over een week dan vind je hem ineens in de auto"...waaaaaaaaaahhhht, over een week????? ik moet naar Utrecht....

Mijn laatste poging was toch echter mijn tas, die we al meerdere malen bekeken hadden...tja, dan nog maar een keer en wat zag ik daar op de bodem....pffffffffffffff, ik moet dat ding toch echt eens overzichtelijker maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten