donderdag 4 oktober 2012

Camera fun

Tijdens het opruimen kwam ik een aantal wegwerp cameraatjes tegen...
Van wanneer?! Geen idee, van jaren geleden in iedere geval. En het leuke is, mijn kids hebben de cameraatjes vol geschoten... Het zijn er vijf in totaal...
Erg eigenlijk, dat ik ze nooit heb laten ontwikkelen. Het is er gewoon niet van gekomen, soms heb je van die dingen... Heb ook geen idee meer wat erop staat, mijn kids al helemaal niet, des te spannender... Ben zo benieuwd welke foto's er tevoorschijn zullen komen... Binnenkort maar eens een paar van die cameraatjes wegbrengen... wordt vervolgd ^_^

2 opmerkingen:

  1. Dat had ik ook een keer, vond ik ook nog wat niet ontwikkelde fotorolletjes en één volgeschoten wegwerpcameraatje. Wat een lol om uiteindelijk de ontwikkelde foto's te zien. Het waren bijna allemaal foto's uit mijn studententijd, in een tijd dat we nog in meest bizarre outfits op stap gingen. Echt een cadeautje om na al die jaren weer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is wel heel leuk ja... Ik ben ook erg benieuwd wat eruit gaat komen ;o)

      Verwijderen