dinsdag 2 oktober 2012

Paper Pigeon

En weer mocht ik mezelf een "lucky girl" noemen - Oh Yeah -
Afgelopen week werd ik in de bloemetjes gezet door Lynn van het blog "Paper Pigeon". Ze had mooie spulletjes meegenomen van haar trip naar Las Vegas en organiseerde een leuke give away op haar blog... Ik hoefde me niet in te schrijven voor deze give away, maar kreeg zowiezo een super leuk pakketje thuis gestuurd, omdat... lees hieronder wat ze op haar blog schreef:
Daarover gesproken wil ik twee volgers, waarvan ik de naam geregeld zie opduiken, in de bloemetjes zetten: xxxx en Bibi Van Ommeren … jullie mogen alvast iets kiezen uit één van de drie categorieën! Bedankt voor al jullie fijne reacties. ♥
Zo leuk en lief!
Dank je Lynn, ik ben er erg blij mee!!!


3 opmerkingen:

  1. Wat een mazzelbips ben jij zeg! ;) Maar het is je gegund hoor! Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Chantal, ja wat een geluk hè... ben er heel blij mee! Dan ineens heb je heel veel geluk... Jij ook een fijne woensdag... hopelijk regent het bij jou minder dan hier ;o)

      Verwijderen
  2. Haja ik vond dat dat wel eens beloond mocht worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen