donderdag 24 januari 2013

Happiness

Het is alweer 2 maanden geleden bedacht ik me gisteren... dat mijn leven een positieve wending nam. Van een onzeker vooruitzicht, naar eindelijk meer stabiliteit. Wat een opluchting en wat gaat de tijd snel zeg, tjonge... Het is alweer weken geleden dat ik binnen stapte bij het bedrijf waar ik nu werk en het reuze naar mijn zin heb... Wat een verademing, leuk werk, leuke mensen, een fijn bedrijf! Dat vervolgens het thuisfront compleet ontregeld was door mijn fulltime baan, hebben we voor lief genomen... een complete chaos was het eerlijk gezegd... gelukkig zit er nu aardig structuur en regelmaat in en voelt het zo goed om weer zinnig bezig te zijn, mijn eigen ding te doen en de boel op de rit te hebben. Ik kan met oprechtheid zeggen dat ik helemaal "happy" ben...

happiness

2 opmerkingen:

  1. Wel jammer dat ik je nu minder zie, hihi. nee hoor tuurlijk vind ik het fijn voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè... het ontbreekt me een beetje aan tijd... voorlopig... wie weet in de toekomst wat minder werken ;o)

      Verwijderen