vrijdag 13 december 2013

Not so favorite friday...

Tja, wat zal ik zeggen... was ik vanochtend nog van plan een "favorite friday" te plaatsen, werd het vandaag helaas een "not so favorite friday".
Al eerder had ik een bericht gemaakt om te plaatsen over mijn "maatje Miso"... lees hieronder verder.

Ik kan me de tijd bijna niet meer herinneren... De tijd dat hij er niet bij was... het lijkt en is intussen zo gewoon... zijn aanwezigheid, al bijna 16 jaar lang... samen met zijn zus. Een bijna onafscheidelijk duo, ze horen er gewoon bij.
Al jaren, al heel veel jaren.... Mijn "Miso", mijn "maatje"...
Net als bij mensen, lijkt het ook bij dieren zo te zijn... of in ieder geval bij katten.... "Hoe ouder hoe gekker". In het geval van "Miso" is dat zeker zo. Hij was altijd al behoorlijk aanwezig, een echte knuffelaar, babbelaar en bij sommige vrienden van ons letterlijk niet weg te slaan... het zat er toen al wel een beetje in denk ik... het "stalken". Nu "Miso" een dagje ouder wordt, lijkt het "stalken" ook toe te nemen... soms in erge mate.... Overal waar ik ga, gaat "Miso". Ga ik zitten, dan zit hij bijna tegelijkertijd op schoot... Hoe hij het doet, geen idee... Gezien zijn leeftijd en "slecht ter been" zijn, lukt het hem toch elke keer op je te gaan zitten, als het net even niet uitkomt. En er dan vooral ook te blijven zitten.
Ach ja, het hoort erbij denk ik dan maar... Mijn maatje, mijn gekke oude "stalker cat", al bijna 16 jaar... Ik hoop dat hij het "stalken" nog lang vol zal houden. Het siert hem en ik ben blij dat hij er nog is... Na al die jaren!

Maar helaas, vandaag kwam daar het moeilijke moment... het ging niet meer zo goed met "Miso". Tjee, wat ben ik verdrietig, echt intens verdrietig... het doet gewoon pijn!

Dag lieve "Miso" ik ga je zo ontzettend missen. Je bent voor altijd in mijn hart!!! Gekke "stalker cat"!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten