woensdag 6 augustus 2014

Art journaling op vakantie

Hopend dat ik in de relaxstand zou gaan tijdens de vakantie, heb ik naast het lezen van 4 boeken... jawel, je leest het goed.... 4 boeken, dat is me in jaren niet gelukt. Wat zeg ik, ik heb in jaren niet eens een regel uit een boek kunnen lezen, vooral omdat ik de rust niet kon vinden. Best jammer eigenlijk, want het is zo fijn... maar waar was ik gebleven... naast het lezen heb ik ook een online workshop "Art journaling op vakantie" van Scrapdelight gevolgd, met als docente Marieke Blokland van Bloknote. Echt super leuk om te doen. Ik heb een hoop geleerd, vooral het werken met andere materialen dan ik gewend ben, en het tekenen van gezichten. Dat was een hele uitdaging, zie hieronder een aantal van mijn pagina's (en mijn vakantie werkhoekje). Nog niet helemaal af, maar dat komt vast goed de komende weken.


2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk blogbericht! Ik ben blij te horen dat je mijn online workshop leuk vond en dat je veel geleerd hebt! Je pagina's in je vakantie art journal zien er lekker vrolijk en vlot uit.
    Liefs Marieke 'Bloknote' Blokland xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gaaf uit! Echt mooi geworden en die kleuren zijn ook te gek!
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen