donderdag 21 augustus 2014

Traveler's Notebook

Eerder vertelde ik al dat ik erg blij ben met mijn Traveler's Notebook van Midori. Dat ben ik nog steeds... erg blij. De mogelijkheden, de prachtige leren cover... Een vulling voor de eerste 26 weken van het nieuwe jaar (ja, ik houd van vooruit plannen ;o) heb ik aangeschaft bij Buiten de Lijntjes. Ikzelf vind de free diary weekly (refill 018) erg fijn. Data zijn zelf in te vullen, dus je kan beginnen wanneer je wilt. Om de agenda wat persoonlijker te maken, heb ik een begin gemaakt met het opleuken van de pagina's. Bij een voorgeprinte weekly diary heb je daar minder ruimte voor, ik vind het dan ook niet erg data zelf in te vullen, maar dat is persoonlijk. Op Pinterest zijn mooie voorbeelden te vinden. Ik zoek ook vaak op "Filofax" voor leuke ideeën.
Buiten de Lijntjes is een super leuke shop met een groot assortiment (volgens mij zelfs het grootste assortiment binnen NL) voor de Traveler's Notebook.
Een aanrader om even een kijkje te nemen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten